.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حال و هواي تازه در جلسه شوراي اداري
کیهان

جلسه اخير شوراي اداري شهرستان لنگرود اين بار حال و هواي ديگري داشت.
فرماندار لنگرود مانند هميشه از اجراي دهها و يا صدها پروژه عمراني در حوزه مديريت خود و هزينه شدن صدها ميليارد ريال اعتبار براي آنها سخن گفت و اعضاي شورا اعم از مسئولان ادارات و نهادها و ارگانها و نيز انجمن هاي محلي هم چون گذشته شنونده خوبي بودند!
اينها به كنار اما در پايان جلسه وقتي نوبت به سخنراني حجت الاسلام صديق امام جمعه شهرستان رسيد وي بسيار ساده و بي پيرايه آن هم با لحني بسيار صريح، لب به انتقاد گشود وگفت: خوب آقايان اين كارها كجا انجام شده است ما را هم ببريد تا آنها را ببينيم!
اين سخن امام جمعه لنگرود در واقع اعتراضي بود به فضاي يك سويه حاكم بر جلسات شوراي اداري كه همواره يكي مي گويد و آمار و ارقام مي دهد كه چه كرديم و چه مي كنيم و سرانجام راضي به خانه برمي گردد.
امام جمعه لنگرود در اين جلسه افزود: كه آقاي فرماندار، از گراني ها هم بگوئيد و از رنج بيكاري كه بر كانون خانواده ها سايه انداخته است.
وي كه هميشه در خطبه هاي نماز جمعه و در جلسات مختلف به تقدير و تجليل از عملكرد دولت اصولگرا مي پردازد و مجموعه عملكرد دولت در عرصه هاي مختلف را نقطه عطف دولتهاي پس از انقلاب دانسته و مي داند، نگاه يك سويه به دولتمردان و ترسيم تصويرهاي خيلي خوش بينانه در اوضاع اقتصادي و اجتماعي مردم لنگرود را بر نمي تابد و آنقدر صريح اللهجه مي شود كه مي گويد آقايان اين كارها را كه دائم در قالب آمار و ارقام بيان مي كنيد به ماهم نشان بدهيد!
امام جمعه لنگرود تاكيد كرد كه ما بايد به فرموده امام راحل و رهبر معظم انقلاب كارهاي خوب انجام شده را بگوييم اما بايد از نگاه يكسويه و راضي كننده پرهيز كرد و واقعيت و مشكلات مردم را نيز ببينيم و براي رفع اين مشكلات تلاش كنيم.
دكتر تدريسي نيز يكي ديگر از اعضاي شوراي اداري لنگرود در اين جلسه ضمن انتقاداتي، خواستار همدلي مردم و مسئولان در جهت اصلاح امور و رفع مشكلات شهري شد.
كلام آخر اينكه در نهايت سكوت جلسه شوراي اداري لنگرود شكسته شد و حرفهاي زيرگوشي آغاز و يكي از حاضران هم در حالي كه به من نگاه مي كرد گفت: جلسه شوراي اداري بايد اين چنين باشد.
/کیهان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.374 seconds.